Friday, March 23, 2012

Committee Meeting on 21 Jan 2012

Mengesahkan Minit Mesyuarat
Kamal bukan tido tapi tengah berzikir

Bendahari membentangkan lapuran kewangan

Our 1st meeting after AGM was held at Kelab Golf Kinrara on 21 January 2012. Disebabkan Mr President ada hal yang tidak dapat dielakkan our Timbalan Presiden Aimi Jarr telah mempengerusikan meeting.  Antara AJK yang hadir Anep, Abg Yahya, TB, Kamal (yang tidak penah miss datang walaupun kena travel jauh, mmg deserve to be Best Freshie), Mat Rock, Rozlan, Shake, K. Sue and me.  Banyak perkara yang telah dibincangkan antara lainnya kegiatan2 yang bakal dijalankan untuk tahun ini. Committee juga telah bersetuju untuk menubuhkan  7 Biro terdiri dari :

Biro Pendidikan dan Modal Insan - Halem
Biro Ekonomi - Aimi Jarr
Biro Keahlian - Azlina Ismail
Biro Kebajikan - Rosmilah
Biro Agama - Kamal Ariffin
Biro Penerangan - Nasrun Ghani
Biro Sukan - Hanif Yakin

Akhirnya persetujuan dicapai walaupun agak tegang pada mulanya on certain issues and ditangguhkan di satu masa yang lain.  Breakfast and lunch was sponsored by Aimi and his cousin, Manager di Kelab Golf Kinrara.  TQ and semoga dimurahkan rezeki.  And seperti biasa the guys meneruskan acara dengan menebas lalang di padang.  Mr President, Lan Kida, Charlie turut serta....hmmmmmm.  Dengar citer Anep as usual menjadi juara walaupun cengelat handicapp...







Really hope that Alumni UiTM Pahang akan menjadi yang terbaik dan diharap semua committee dapat memberikan committment yang tinggi dah ahli dapat memberikan kerjasama.


HIDUP ALUMNI UITM PAHANG!!!!!!SENTIASA DI HATI!!!!!

No comments:

Post a Comment